مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 17:352021-12-07سياسي

چه خبر از تغییر و تحولات مدیریتی در استان سمنان؟


استاندار سمنان با بیان اینکه بومی گزینی یکی از شاخص های وزارت کشور است، گفت: تاکنون در 17 پست مدیریتی از 28 پست این استان، جابه جایی صورت گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان عصر امروز در جمع صمیمی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان در سالن آمفی تئاتر این دانشگاه با تبریک روز 16 آذر و گرامیداشت یاد و خاطر شهدای والامقام دانشجویی، از روز دانشجو به عنوان روز استقلال طلبی، مطالبه گری هوشمندانه و پرسشگری نام برد و تأکید کرد: دانشجو تصمیم ساز است و در سرنوشت جامعه نقش مستقیم و اساسی دارد.

وی گفت: رهبر معظم انقلاب در آبان ماه سال 1385 و در سفر به استان سمنان به نقش عظیم نیروی انسانی توانمند در استان و همچنین نقش محوری دانشگاه های استان اشاره کردند و در کنار آن ظرفیت های عظیم کشاورزی، صنعتی و .

استان را یادآور شدند.

استاندار سمنان فعالیت بالغ بر 70 هزار دانشجو و نرخ بالاتر از میانگین کشور در شاخص سواد و دانشجو به نسبت جمعیت در استان سمنان را مؤید توانمندی بالای فرهنگی و آموزشی استان سمنان دانست.

پایان نامه های دانشجویی بر اساس نیاز استان باشد استاندار سمنان تصریح کرد: باید به این مقوله مهم توجه کرد که برش استانی رساله ها و پایان نامه های دانشجویی بر اساس نیاز استان صورت گیرد و ما دست نیاز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه خبر از تغییر و تحولات مدیریتی در استان سمنان؟

چه خبر از تغییر و تحولات مدیریتی در استان سمنان؟