مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 17:302021-12-07سياسي

مطالبه گری باید به دور از فضای تنش باشد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، علی نجف زاده روز سه شنبه همزمان با 16 آذر روز دانشجو در دیدار نمایندگان تشکل های دانشجویی با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند گفت: - دبیر شورای هماهنگی تشکل های دانشجویی خراسان جنوبی گفت: مطالبه گری باید به دور از فضای تنش و شلوغ کاری رسانه ای باشد و هدف ما رسیدن به نقطه مطلوب در این زمینه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، علی نجف زاده روز سه شنبه همزمان با 16 آذر روز دانشجو در دیدار نمایندگان تشکل های دانشجویی با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند گفت: همواره از 16 آذر به عنوان سرآغاز یکی از مهمترین حرکت های سیاسی دانشجویان نام برده می شود و اوج باروری این جنبش یکپارچگی حوزه و دانشگاه و نهایتا پیروزی انقلاب اسلامی بود.

وی گفت: با این وجود پیروزی انقلاب پایان فعالیت تشکل های دانشجویی نبود و دانشجو همچنان خود را صدای ملت و مسوول در قبال خواسته های و نیاز های ملت می داند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان شهید باهنر بیرجند افزود: تشکل های دانشجویی در دهه های اخیر سعی کردند که نماد روز 16 آذر را تحت عناوینی همچون استکبارستیزی، تقابل با فساد، نشاط جامعه دانشجویی، بیداری و تحرک دانشجویی به اشکال مختلف حفظ کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبه گری باید به دور از فضای تنش باشد

مطالبه گری باید به دور از فضای تنش باشد