مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 17:252021-12-07سياسي

مهندسی مقاومت در منطقه شکل گرفته است


نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه دفاع مقدس ما دارای پیشینه عاشورایی است، گفت: به برکت انقلاب اسلامی، مهندسی مقاومت در منطقه شکل گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی شامگاه سه شنبه در یادواره شهید حرم فیروزآبادی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان اظهار داشت: انقلاب اسلامی عصاره جهادهای دوران مختلف از صدر اسلام تاکنون است و باید پاسدار خون شهیدان باشیم.

وی با تاکید براینکه حول محور رهبری باید حلقه زنیم، ادامه داد: مسئولان توصیه های مقام معظم رهبری را در زمینه مقابله با فساد، جمعیت و غیره در دستور کار قرار دهند.

وی با اظهار اینکه شهید فیروزآبادی در منطقه ای حوالی حلب به شهادت رسید، ادامه داد: دفاع مقدس و دفاع حرم ما دارای پیشینه عاشورایی و کربلایی است و باید این دستاوردها را حفظ کرد.

آیت الله لایینی تصریح کرد: فرزندان انقلاب و شهیدان مدافع حرم ابهت آمریکا را شکستند و دفاع حرم بخشی از جریان مقاومت به شمار می رود و این جریان علاوه بر سوریه در لبنان، غزه، فلسطین، افغانستان، عراق، یمن و کشورهای منطقه گسترش یافته است.

امام جمعه ساری افزود: نقطه ثقل جریان مقاومت در سوریه بود و دفاع حرم بخشی از این جریان است و وظیفه ما تقویت جریان مقاومت در منطقه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهندسی مقاومت در منطقه شکل گرفته است

مهندسی مقاومت در منطقه شکل گرفته است