مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 17:252021-12-07بين الملل

یکی از مظنونان قتل جمال خاشقجی در فرودگاه پاریس دستگیر شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فرانسه، فرد مظنونی که گمان می رود از اعضای تیمی است که جمال خاشقجی، روزنامه نگار منتقد عربستان سعودی را در کنسولگری این کشور در استانبول به قتل رساند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فرانسه، فرد مظنونی که گمان می رود از اعضای تیمی است که جمال خاشقجی، روزنامه نگار منتقد عربستان سعودی را در کنسولگری این کشور در استانبول به قتل رساند، در فرودگاه پاریس دستگیر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یک منبع آگاه گفت که خالد العتیبی 33 ساله هنگامی که قصد داشت با هواپیما به مقصد ریاض پرواز کند از سوی پلیس مرزی بازداشت شد.

منابع پلیس به خبرگزاری رویترز نیز گفتند که فرانسه طبق حکم بازداشت صادر شده از سوی ترکیه در سال 2019 عمل کرده است.

همچنین یک شبکه رادیویی فرانسه شامگاه سه شنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازداد که نیروهای امنیتی مظنون قتل جمال خاشقجی روزنامه نگار سعودی را در فرانسه دستگیر کردند.

رادیو RTL فرانسه اعلام کرد که خالد بن عید العتیبی ، یکی از اعضای سابق گارد سلطنتی سعودی، صبح روز سه شنبه در فرودگاه شارل دوگل در حالی که عازم ریاض بود، دستگیر شد.

منابع امنیتی و قضایی فرانسه نیز دستگیری یکی از مظنونان سعودی در قتل جمال خاشقجی در فرانسه طی روز سه شنبه هفتم دسامبر را تأیید کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یکی از مظنونان قتل جمال خاشقجی در فرودگاه پاریس دستگیر شد

یکی از مظنونان قتل جمال خاشقجی در فرودگاه پاریس دستگیر شد