مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 17:202021-12-07بين الملل

استعفا در صفوف پلیس رژیم صهیونیستی به دلیل بی اعتمادی به فرماندهانشان


رسانه های اسراییلی از استعفای تعدادی از نیروهای پلیس رژیم صهیونیستی که در منطقه نقب فعالیت می کنند، به دلیل از دست دادن اعتماد به فرماندهی شان خبر دادند.

- رسانه های اسراییلی از استعفای تعدادی از نیروهای پلیس رژیم صهیونیستی که در منطقه نقب فعالیت می کنند، به دلیل از دست دادن اعتماد به فرماندهی شان خبر دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی امروز (سه شنبه) اعلام کرد، تعدادی از نیروهای پلیس این رژیم که در منطقه نقب فعالیت می کنند از جمله الیئور زوهر، مدیر مرکز شهرک ها در بئر السبع استعفا کردند.

زوهر تنها یک سال بود که این پست را بر عهده داشت.

وی به دلیل عدم توانایی اش برای اجرای مأموریت های محول شده در سایه افزایش وظایف و کاهش کادر انسانی و بی اعتمادی به فرماندهی استعفا کرده است.

این شبکه اعلام کرد، این استعفاها در راستای افزایش ناامنی به ویژه در منطقه نقب و ناتوانی پلیس برای کنترل اوضاع در این منطقه صورت گرفته است.

منابع آگاه فاش کردند که رهبری پلیس رژیم صهیونیستی طی عملیات اخیر ارتش علیه غزه تقریباً در حالت تحویل مسؤولیت شهرهایی که ساکنان آن هم فلسطینی و هم اسراییلی هستند به ارتش بود چرا که از کنترل اوضاع ناتوان بود با اینکه 16 گردان از گارد مرزی برای کمک به پلیس به این مناطق اعزام شده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استعفا در صفوف پلیس رژیم صهیونیستی به دلیل بی اعتمادی به فرماندهانشان

استعفا در صفوف پلیس رژیم صهیونیستی به دلیل بی اعتمادی به فرماندهانشان