مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 17:152021-12-07دانش

حسابداری زندگی در دنیای اعداد/ صداقت لازمه کار حسابدار است


مدیرکل امور مالی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان گفت: حسابداری زندگی در دنیای اعداد/ صداقت لازمه کار حسابدار است - ​ به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، رشته حسابداری امروزه یکی از رشته های پرطرفدار دانشگاهی است که هر ساله تعداد زیادی دانشجو در این رشته فارغ التحصیل می شوند، با این همه یکی از رشته های تحصیلی محسوب می شود که نسبتاً بازار کار خوبی دارد.

به منظور آشنایی کلی با رشته حسابداری اسلامی با محمدکاظم اسلامی مدیرکل امور مالی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان، گفت وگوی صمیمانه ای داشتیم.

فارس: به زبان ساده حسابداری را تعریف کنید؟ اسلامی: حسابداری دانشی است که با بکارگیری آن اطلاعات مربوط به معاملات و عملیات مالی و رویدادهای مالی یک موسسه جمع آوری، تجزیه و تحلیل، اندازه گیری، ثبت، طبقه بندی و گزارش می شود.

فارس: نحوه ورود شما به دنیای حسابداری به چه صورت بوده و چند سال است که در این حرفه مشغول کار هستید؟ اسلامی: من در سال 1374 در آزمون استخدامی رشته حسابداری دانشگاه منابع پذیرفته شدم و در طول این سالها، سه سال معاون مدیر مالی، بیش از هفت سال مدیر مالی دانشگاه علوم کشاورزی و 13 هم سال ذیحساب وزارت اقتصاد و دارایی در یکی از ادارات گرگان بودم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسابداری زندگی در دنیای اعداد/ صداقت لازمه کار حسابدار است

حسابداری زندگی در دنیای اعداد/ صداقت لازمه کار حسابدار است