مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 17:152021-12-07سياسي

خراسان رضوی ظرفیت بسیار خوبی در حوزه تولیدات کشاورزی دارد


 خراسان رضوی ظرفیت بسیار خوبی در حوزه تولیدات دامی، کشاورزی و صنایع تبدیلی در اختیار دارد.

- ایسنا/خراسان رضوی استاندار خراسان رضوی گفت: خراسان رضوی ظرفیت بسیار خوبی در حوزه تولیدات دامی، کشاورزی و صنایع تبدیلی در اختیار دارد.

یعقوبعلی نظری در حاشیه گشایش شانزدهمین نمایشگاه بین المللی دام، طیور و آبزیان که با حضور تعدادی از اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی در محل دائمی نمایشگاه بین المللی انجام شد، در جمع خبرنگاران تامین امنیت غذایی را امری حیاتی برای جامعه دانست و اظهار کرد: آن طور که امام راحل فرمود کشاورزی همواره محور اصلی امور بوده و باید تامین نیازهای غذایی مردم در اولویت قرار گیرد تا این بخش دچار اختلال نشود.

وی افزود: امید است با برگزاری چنین نمایشگاه هایی و برقراری ارتباط بین صاحبان فکر و فناوری با کشاورزان، دامداران و پرورش دهندگان طیور شاهد پیشرفت و ارتقای سطح کشاورزی استان منطبق بر سیاست ها و اهداف کشور باشیم.

استاندار خراسان رضوی خاطرنشان کرد: نمایشگاه بین المللی دام، طیور و آبزیان محل ارائه اقدامات و توفیقات صنعتی، علمی و مرتبط با بخش کشاورزی و دامداری است که امیدواریم تلاقی این توفیق ها با تولیدها در پیشرفت بخش های کشاورزی، دامداری و طیور استان موثر واقع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خراسان رضوی ظرفیت بسیار خوبی در حوزه تولیدات کشاورزی دارد

خراسان رضوی ظرفیت بسیار خوبی در حوزه تولیدات کشاورزی دارد