مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 17:052021-12-07اقتصادي

فرماندار: بیش از 90 درصد اردبیلی ها واکسن کرونا تزریق کرده اند


حتی افرادی که 2 دُز واکسن کرونا زده اند و 2 هفته از زمان واکسیناسیون آنها گذشته است، باید ماسک زده و دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنند.

- حتی افرادی که 2 دُز واکسن کرونا زده اند و 2 هفته از زمان واکسیناسیون آنها گذشته است، باید ماسک زده و دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنند.

فرماندار اردبیل گفت: تاکنون بیش از 90 درصد جمعیت این شهرستان دز اول واکسن کرونا را تزریق کرده اند.

مسعود امامی یگانه روز سه شنبه در بازدید از روند واکسیناسیون در شهرستان اردبیل افزود: به 75 درصد از جمعیت این شهرستان هم دز دوم واکسن کرونا تزریق شده است.

وی اظهار کرد: در مجموع حدود 47 هزار نفر در شهرستان اردبیل واکسن کرونا تزریق نکرده اند که انتظار می رود این افراد برای ایمن سازی کامل نسبت به تزریق واکسن اقدام کنند.

او بیان کرد: تزریق دز سوم واکسن کرونا نیز در شهرستان اردبیل آغاز شده تا هر چه زودتر با همکاری مردم و رعایت دستورالعمل های بهداشتی شاهد قطع زنجیره ویروس منحوس کرونا باشیم.

فرماندار اردبیل اضافه کرد: حتی افرادی که 2 دُز واکسن کرونا زده اند و 2 هفته از زمان واکسیناسیون آنها گذشته است، باید ماسک زده و دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنند چون واکسیناسیون باعث پیشگیری از ابتلا نمی شود و تنها در پیشگیری از مرگ و میر موثر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار: بیش از 90 درصد اردبیلی ها واکسن کرونا تزریق کرده اند

فرماندار: بیش از 90 درصد اردبیلی ها واکسن کرونا تزریق کرده اند