مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 16:452021-12-07اقتصادي

تأمین زمین قانون جهش تولید مسکن؛ در دستور کار


سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان گفت: تکمیل پروژه های نیمه تمام دولت و تأمین زمین قانون جهش تولید مسکن در دستور کار قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سرخه، محمد حمیدی، سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان عصر امروز در جریان سفر به شهرستان سرخه و بازدید از طرح ها و پروژه های عمرانی این شهرستان اظهار کرد: با توجه به اینکه یکی از اولویت های دولت سیزدهم، اجرای قانون جهش تولید مسکن محسوب می شود، هدف و محور اصلی بازدید امروز رفع مشکلات موجود برای تأمین زمین موردنیاز برای اجرای این قانون است.

وی اضافه کرد: تلاش برای تکمیل پروژه های نیمه تمام دولت در شهرستان سرخه از اهداف دیگر بازدید امروز است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان افزود: تلاش داریم با کمک اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان و مشارکت بخش خصوصی، مرمت و بازسازی خانه تاریخی حشمت اللشکر را به پایان برسانیم.

حمیدی گفت: بی تردید وجود این خانه تاریخی و همچنین خانه های مشابه نقش مؤثری در توسعه شهری و همچنین افزایش مدت ماندگاری مسافر و جذب گردشگر خواهد داشت.

وی ادامه داد: با توجه به مشکلات موجود، با تأمین اعتبار موردنیاز و همچنین رفع مشکلات مالکیتی و صدور پروانه تلاش خواهیم کرد تا هر چه سریع تر پروژه های ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأمین زمین قانون جهش تولید مسکن؛ در دستور کار

تأمین زمین قانون جهش تولید مسکن؛ در دستور کار