مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 16:452021-12-07سياسي

بررسی جوانمردی در زبان فارسی و اهمیت پرداختن به تفکر انتقادی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در اولین شب از هفته دوازدهم برنامه چراغ مطالعه که سه شنبه شانزدهم آذر ماه پخش می شود ابتدا مروری بر اخبار حوزه نشر می شود و سپس در بخش چی را چطور بخوانیم، - در برنامه چراغ مطالعه این هفته جوانمردی در زبان فارسی و اهمیت پرداختن به تفکر انتقادی بررسی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در اولین شب از هفته دوازدهم برنامه چراغ مطالعه که سه شنبه شانزدهم آذر ماه پخش می شود ابتدا مروری بر اخبار حوزه نشر می شود و سپس در بخش چی را چطور بخوانیم، اسماعیل نوشاد درباره اندیشه ایرانی سخن می گوید.

در بخش فارسی وار با زهیر توکلی درباره موضوع جوانمردی در زبان و ادبیات فارسی گفتگو می شود و سپس در بخش تجربه خواندن میثم امیری تجربه خواندن کتاب سقوط اصفهان به روایت کروسینسکی اثر سید جواد طباطبایی را با بینندگان چراغ مطالعه به اشتراک می گذارد.

اما در دومین شب برنامه چراغ مطالعه که چهارشنبه هفدهم آذرماه پخش می شود درباره کتاب تربیت دینی کودک نوشته محی الدین حائری شیرازی با مریم اردبیلی گفتگو می شود.

در بخش تفکر انتقادی هم محمد ملاعباسی درباره این موضوع که چرا مهارت ها و تجربه های خواندن و تفکر انتقادی انقدر مهم است؟ سخن می گوید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی جوانمردی در زبان فارسی و اهمیت پرداختن به تفکر انتقادی

بررسی جوانمردی در زبان فارسی و اهمیت پرداختن به تفکر انتقادی