مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 16:402021-12-07اقتصادي

اصلاح الگوی مصرف زمینه ساز گسترش عدالت است


شهردار شیراز معتقد است که اصلاح الگوی مصرف موجب ارتقاء شاخص های زندگی، کاهش هزینه ها، توسعه پایدار و زمینه ای برای گسترش عدالت در جامعه می شود.

- سید احسان اصنافی سه شنبه 16 آذر در دیدار با رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شیراز، اظهار کرد: تصفیه فاضلاب یک فرصت است که می تواند در آبیاری فضای سبز شهری مورد استفاده قرار گیرد.

او ادامه داد: باید شهرداری شیراز با بهره گیری از راهکارهای مدرن، مصرف آب بهینه را در دستور کار قرار دهد.

شهردار شیراز با اشاره به وضعیت خشکسالی نیز عنوان کرد: مصرف آب در بخش مسکونی، کشاورزی، صنعتی و شهری نیازمند کنترل و بهینه سازی است.

اصنافی با تاکید بر اهمیت همکاری و همراهی دستگاه ها نیز خاطرنشان کرد: با همراهی و همکاری دستگاه های مختلف سطح خدمت رسانی به شهروندان، ارتقاء می یابد.

او همچنین با تاکید بر نیاز به فرهنگسازی در حوزه مصرف آب بیان کرد: اصلاح الگوی مصرف به معنی نهادینه کردن روش های صحیح استفاده از نعمت های خدادادی است که موجب ارتقاء شاخص های زندگی، کاهش هزینه ها، توسعه پایدار و زمینه ای برای گسترش عدالت در جامعه می شود.

شهردار شیراز خدمت به مردم را وظیفه ای مهم و ارزشمند دانست و گفت: از همه ظرفیت های موجود برای خدمت رسانی به مردم و افزایش سطح رضایتمندی در تعامل با سایر مجموعه ها استف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح الگوی مصرف زمینه ساز گسترش عدالت است

اصلاح الگوی مصرف زمینه ساز گسترش عدالت است