مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 16:102021-12-07سياسي

برگزاری طرح ملی فهما در قزوین/کشف استعدادهای مسجدی در کانون های مسجد


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین گفت: طرح ملی فهما به عنوان سومین سال متوالی است توسط ستاد هماهنگی کانون های مساجد در حال برگزاری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، حجت الاسلام علی رمضانی، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین گفت: طرح ملی فهما به عنوان سومین سال متوالی است توسط ستاد هماهنگی  کانون های مساجد در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: با ثبت فعالیت کانون های مساجد در سامانه فهما این امکان فراهم شده تا تمامی کانون ها با ثبت فعالیت های فرهنگی هنری خود در این سامانه گامی در مسیر فرهنگ سازی و ترویج معارف دینی بردارند و کانون هایشان نیز در سطح کشوری دیده شود.

وی اظهار کرد: شناسایی و کشف استعدادهای مسجدی در مجموعه کانون های مساجد با اجرا شدن طرح ملی فهما سبب شده است که افراد بیشتری در این سامانه فعالیت های فرهنگی هنری خود را در این سامانه ثبت نمایند.

رمضانی عنوان کرد: با اجرایی شدن سامانه فهما و به نمایش گذاشتن فعالیت های کانون ها در سامانه، ظرفیت و پتانسیل کانون هایی که فعال هستند شناسایی شده و فعالیت هایشان در سطح کشور دیده می شود.

این مسؤول خاطرنشان کرد: از دستاورد و مزایای اجرای رویداد ملی فهما بخش ساماندهی فعالیت های کانون ها بوده و هم چنین اطلاع رسانی برنامه ها و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری طرح ملی فهما در قزوین/کشف استعدادهای مسجدی در کانون های مسجد

برگزاری طرح ملی فهما در قزوین/کشف استعدادهای مسجدی در کانون های مسجد