مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 16:002021-12-07سياسي

دستور جدید رییسی در رابطه با پرداخت حقوق ها


سید ابراهیم رییسی رییس جمهوری در جلسه امروز شورای عالی اداری تاکید کرد: بسیاری از مشکلات در کشور در گرو اصلاح نظام اداری است لذا ما باید نظام ناهماهنگ پرداخت را به نظام هماهنگ پرداخت تبدیل کنیم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ رییس جمهور تاکید کرد: با وجود رسالت سنگینی که بر عهده مدیران است باید اقدامات مؤثری برای اصلاح در نظام اداری کشور انجام شود.

سید ابراهیم رییسی در جلسه شورای عالی اداری ضمن ابراز نارضایتی از عملکرد نظام اداری کشور گفت: عموم مردم این نگاه را دارند که وضعیت نظام اداری ما وضعیتی در تراز جمهوری اسلامی نیست و نوعی نارضایتی در همه سطوح وجود دارد.

رییسی با تاکید بر رسالت سنگینی که بر عهده مدیران کشور است، بیان داشت: با این وجود باید اقدامات مؤثری برای اصلاح در نظام اداری کشور انجام شود.

رییسی با تاکید بر اینکه سازمان اداری و استخدامی باید نگاه بخشی را به نگاه ملی تبدیل کند، اظهار داشت: در منشور نظام اداری دولت نکات خوبی مد نظر قرار گرفته است و باید این نکات محقق شود.

سیاست های مصوب نظام اداری پیش روی ماست و باید به آن عمل کنیم.

رییس جمهور با بیان اینکه عدالت اداری باید مد نظر قرار گیرد، افزود: چیزی که مردم را رنج می دهد بی عدالتی اداری است و ما باید بی عدالتی اداری را به عدالت اداری تبدیل کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور جدید رییسی در رابطه با پرداخت حقوق ها

دستور جدید رییسی در رابطه با پرداخت حقوق ها