مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 16:002021-12-07بين الملل

آغاز روند حل و فصل در شهر «البوکمال» سوریه در میان استقبال صدها فرد مسلح


یک مقام مسؤول در استان دیرالزور سوریه اعلام کرد که از آغاز عملیات صبح امروز سه شنبه، صدها نفر برای حل و فصل وضعیت خود روانه مرکز حل و فصل شهر البوکمال در حومه این استان شدند.

- آغاز روند حل و فصل در شهر البوکمال سوریه در میان استقبال صدها فرد مسلح یک مقام مسؤول در استان دیرالزور سوریه اعلام کرد که از آغاز عملیات صبح امروز سه شنبه، صدها نفر برای حل و فصل وضعیت خود روانه مرکز حل و فصل شهر البوکمال در حومه این استان شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مقام مسؤول استان دیرالزور سوریه توضیح داد افرادی که وارد مرکز حل و فصل شهر البوکمال می شوند از اهالی این شهر و مناطق اطراف آن و همچنین از مناطق مختلف جزیره هستند که تحت کنترل شبه نظامیان نیروهای دموکراتیک سوریه (قسد) و نظامیان آمریکایی قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد که در میان آنها غیرنظامیان تحت تعقیب و سربازان فراری وجود دارند و در انجام خدمت اجباری و یا گذراندن دوره احتیاط غیبت کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازسانا، مقام مسؤول استان دیرالزور تأکید کرد که به دلیل این حل و فصل ها که به راحتی و بدون هیچ مانعی انجام می شود، وضعیت رضایتمندی در میان مردم و کسانی که وضعیت آنها حل و فصل شده است، حاکم است.

از سوی دیگر، فاضل نجار فرماندار دیرالزور روز شنبه گذشته اعلام کرد که روند حل و فصل در البوکمال از روز سه شنبه آغ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز روند حل و فصل در شهر «البوکمال» سوریه در میان استقبال صدها فرد مسلح

آغاز روند حل و فصل در شهر «البوکمال» سوریه در میان استقبال صدها فرد مسلح