مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 16:002021-12-07بين الملل

بی اعتنایی دادگاه هلند به خون فلسطینیان/ «گانتز مسئول کشتار 2014 غزه نبود»


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، بعد از چشم پوشی های متعدد دادگاه های بین المللی در هلند (دیوان های کیفری و دادگستری) از جنایات رژیم صهیونیستی و کشتار مردم مظلوم فلسطین اشغالی، - بی اعتنایی دادگاه هلند به خون فلسطینیان/ گانتز مسئول کشتار 2014 غزه نبود یک دادگاه تجدید نظر در هلند طی حکمی در حمایت از جنایات ددمنشانه رژیم صهیونیستی در حق فلسطینیان، مدعی شد که وزیر جنگ این رژیم را نمی توان به دلیل کشتار 2014 در نوار غزه تحت پیگرد قانونی قرار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، بعد از چشم پوشی های متعدد دادگاه های بین المللی در هلند (دیوان های کیفری و دادگستری) از جنایات رژیم صهیونیستی و کشتار مردم مظلوم فلسطین اشغالی، این بار نیز یک دادگاه دیگر بنی گانتز وزیر جنگ این رژیم را تبرئه کرد.

یک دادگاه تجدیدنظر در هلند امروز (سه شنبه) مدعی شد گانتز را نمی توان مسئول کشتار فلسطینی ها در حمله هوایی اسراییل به غزه در سال 2014 دانست.

به نوشته روزنامه هاآرتص ، اسماعیل الزیاده، شهروند هلندی تبار غزه، در سال 2018 یک شکایت مدنی به دادگاهی در هلند ارائه کرد و به دنبال غرامت برای کشته شدن شش عضو خانواده خود و نفر دیگری در جریان جنگ سال 2014 در غزه شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی اعتنایی دادگاه هلند به خون فلسطینیان/ «گانتز مسئول کشتار 2014 غزه نبود»

بی اعتنایی دادگاه هلند به خون فلسطینیان/ «گانتز مسئول کشتار 2014 غزه نبود»