مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 15:302021-12-07سياسي

جلسه نمایندگان با امیرعبداللهیان درباره مذاکرات وین


سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس جزییات جلسه مشترک اعضای این کمیسیون با وزیر امور خارجه را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، محمود عباس زاده مشکینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با تسنیم، با اشاره به جزییات جلسه امروز اعضای کمیسیون متبوعش با مسئولان وزارت خارجه، اظهار داشت: اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس امروز از ساعت 12 تا 16:30 جلسه مفصلی با وزیر امورخارجه و معاونان و دستیاران وزیر امورخارجه داشتند.

وی افزود: در این جلسه وزیر امور خارجه گزارش مفصلی درباره ابعاد مختلف سیاست خارجی و همکاری های بین المللی از جمله مذاکرات اخیر وین به نمایندگان حاضر در این جلسه ارائه داد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس تصریح کرد: برداشت کمیسیون از این گزارش آن بود که طرفین مذاکره در این دوره تلاش کرده اند از سقف و کف مطالبات و انتظارات متقابل ارزیابی داشته باشند و با برنامه در مراحل بعدی حضور یابند.

عباس زاده اظهار داشت: مطلب دیگر آن است که جمهوری اسلامی ایران با جدیت و حسن نیت وارد مذاکره شده است و طرف 1+4 به ویژه غربی ها باید برای مذاکره و توافق جدیت داشته باشند.

وی با بیان اینکه دور دوم مذاکرات از روز پنجشنبه آغاز خواهد شد، گفت: و با توجه به داشته های جمهوری اسلامی ایران به نظر می رسد زمینه های لازم برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلسه نمایندگان با امیرعبداللهیان درباره مذاکرات وین

جلسه نمایندگان با امیرعبداللهیان درباره مذاکرات وین