مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 15:302021-12-07بين الملل

عربستان خطاب به همپیمانانش:به دادم برسید!


ذخیره تسلیحاتی عربستان برای دفاع از خود در برابر حملات هفتگی پهپادها و موشک های یمنی علیه این کشور رو به پایان است - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، ریاض از واشنگتن،همپیمانانش در حاشیه خلیج فارس و اروپا خواست که برای مقابله به حملات موشکی و هوایی انصار الله یمن، به این کشور موشک بدهند این در حالی است که انبارهای تسلیحاتی عربستان در حال خالی شدن از موشک های ضد موشک پاتریوت هستند.

روزنامه وال استریت ژورنال در این زمینه نوشت که عربستان از قطر و کشورهای اروپایی خواسته صدها موشک پاتریوت را برای دفاع از خود در برابر حملات حوثی ها در اختیار آن بگذارند.

روزنامه وال استریت ژورنال به نقل از مقامات آمریکایی نوشت: ذخیره تسلیحاتی عربستان برای دفاع از خود در برابر حملات هفتگی پهپادها و موشک ها علیه این کشور رو به پایان است و این کشور از آمریکا، هم پیمانانش در خلیج فارس و اتحادیه اروپا خواسته فورا به آن کمک کنند.

به نوشته این روزنامه، مسؤولان آمریکایی و سعودی توضیح دادند، زرادخانه تسلیحاتی عربستان از موشک های رهگیری کننده به شکل خطرناکی کاهش یافته است.

در حالی که به نظر می رسد مسؤولان آمریکایی در آستانه موافقت رسمی با درخواست سعودی مبنی بر تجهیز آن به موشک های بیشتر هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عربستان خطاب به همپیمانانش:به دادم برسید!

عربستان خطاب به همپیمانانش:به دادم برسید!