مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 15:202021-12-07سياسي

قالیباف: تصدی گری مسائل معلولان باید به نهادهای مردمی واگذار شود


از آنجا که افراد توانمند بسیاری در میان جامعه معلولان وجود دارند، باید امور تصدی گری معلولان را به خود آن ها واگذار کرد چراکه به یقین کارها را بهتر از دستگاه های دولتی انجام می دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، عصر امروز (سه شنبه 16 آذر) در نشست هم اندیشی با مدیران سازمان های مردم نهاد معلولان کشور، پس از استماع دغدغه ها و خواسته های این افراد، گفت: زمانی که مشکلات جامعه معلولان را از زبان شما می شنوم، جز آنکه بگویم؛ احساس شرمندگی دارم سخن دیگری نمی توانم بگویم و در زمان صحبت های شما به این موضوع فکر کردم که آیا می شود مشکلی را حل کرد یا خیر؟ و البته معتقدم می شود.

رییس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: من به شما قول می دهم موضوعات مرتبط به حوزه معلولان را به خود نهادهای مردمی واگذار کنیم و این موضوع را در مجلس پیگیری خواهم کرد و ما فقط حمایت قانونی کنیم و دستگاه های تصدی گر، باید صرفاً تولی گری کنند، چرا که امور تصدی گری را خود این افراد بهتر از دستگاه های دولتی انجام می دهند.

وی با بیان اینکه در حوزه حل مسائل اجتماعی معلولان، سمن ها باید به میدان بیایند، افزود: اگر چه این به معنای آن نیست که سمن ها بی عیب و نقص عمل می کنند، اما یقین دارم که این مشکلات به مراتب کمتر از دخالت سازمان های دولتی است و در این مسئله هیچ شکی ندارم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قالیباف: تصدی گری مسائل معلولان باید به نهادهای مردمی واگذار شود

قالیباف: تصدی گری مسائل معلولان باید به نهادهای مردمی واگذار شود