مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 15:052021-12-07سياسي

طرح هادی روستایی نیازمند بازنگری است


رییس شورای اسلامی استان البرز با بیان اینکه ساکنان روستاها توقع دارند در بهسازی معابر اقدامات موثر بیشتری از سوی بیناد مسکن انجام شود گفت: - طرح هادی روستایی نیازمند بازنگری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا قره حسنلو عصر سه شنبه در نشست مشترک با مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی البرز، فرماندار، دهیاران و بخشداران و شوراهای شهرستان چهارباغ اظهار کرد: برگزاری اولین نشست تخصصی دهیاران و بخشداران با مدیرکل بنیاد مسکن را برای احصاء مشکلات بافت روستایی را به فال نیک می گیریم.

وی افزود: فرماندار چهارباغ بر مشکلات شهرستان اشراف کامل دارند و پیگیر مطالبات هستند و امیدواریم این شناخت و پیگیری موجب مرتفع شدن مشکلات روستاها شود.

قره حسنلو ادامه داد: طرح هادی روستایی نیازمند بازنگری است و باید به جد مورد توجه بنیاد مسکن استان قرار بگیرد و نگاه ویژه ای به آنها شود.

رییس شورای اسلامی استان البرز گفت: با توجه به بودجه کم و محدود روستاها خواستار توجه بیشتر بنیاد مسکن استان البرز در طرح های مشارکتی هستیم و انتظار داریم این موضوع به شکل ویژه دیده شود.

وی با اشاره به پیگیری های شورای استان در برگزاری این نشست گفت: شورای استان با هدف کوتاه کردن مسیر بررسی مشکلات و رفع آنها پیگیر حضور مدیران کل استانی در شهرستان ها و در حضور فرمانداران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح هادی روستایی نیازمند بازنگری است

طرح هادی روستایی نیازمند بازنگری است