مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 15:002021-12-07ورزشي

وظیفه ما حمایت از رشته مدال آور وزنه برداری است


عصر امروز صالحی امیری ضمن بازدید از اردوی تیم ملی وزنه برداری بامسئولین فدراسیون،کادر فنی و ملی پوشان دیدار و گفتگو کرد.

- جی پلاس، در ابتدای این بازدید علی مرادی رییس فدراسیون وزنه برداری ضمن خیر مقدم به رییس کمیته ملی المپیک گزارشی از روند آماده سازی تیم ملی و مشکلات پیش رو برای اعزام تیم ملی گفت و خواستار حمایت بیشتر مسئولین ورزش کشور شد.

سپس رییس کمیته ملی المپیک ضمن قدردانی از زحمات مسئولین فدراسیون،کادر فنی و ملی پوشان ابراز داشت: خوشبختانه فدراسیون در دست مدیری اخلاق مدار است ، مردی که نسبت به این رشته و نتایج آن تعصب دارد که این موضوع بسیار ارزشمند است و سرمایه این رشته به حساب می آید و ما قدردان آن هستیم .

صالحی امیری ادامه داد: برخی نقد می کنند که وزنه برداری عملکرد خوبی نداشته اما من دفاع کردم.

پاک ترین دوره وزنه برداری ایران مربوط به این دوران است وزنه برداری نباید محکوم شود به عدم نتیجه که این ظلم است تضعیف وزنه برداری به سود ورزش کشور نیست، وزنه برداری همیشه آبروی ورزش ایران و بعد از کشتی جایگاه دوم مدال آوری بوده تضعیف وزنه برداری خیرخواهانه نیست.

وی گفت:اگر بناست ما سال بعد در هانگژو جایگاه بهتری داشته باشیم وزنه برداری باید سکو داشته باشد باید از وزنه برداری حمایت کنیم،نصراله سجادی مشاور عالی و سرپرس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وظیفه ما حمایت از رشته مدال آور وزنه برداری است

وظیفه ما حمایت از رشته مدال آور وزنه برداری است