مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 15:002021-12-07ورزشي

اسبقیان: ورزشکاران معلول در بازی های پاراآسیایی جوانان بهترین عملکرد را داشتند


رییس فدراسیون جانبازان و معلولان گفت: ورزشکاران معلول در بازیهای پاراآسیایی جوانان در بحرین با کسب 28 مدال طلا، 26 نقره و 16 برنز بهترین عملکرد را داشتند.

- رییس فدراسیون جانبازان و معلولان گفت: ورزشکاران معلول در بازیهای پاراآسیایی جوانان در بحرین با کسب 28 مدال طلا، 26 نقره و 16 برنز بهترین عملکرد را داشتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد شروین اسبقیان، رییس فدراسیون جانبازان و معلولان در ارزیابی از عملکرد ورزشکاران معلول در چهارمین دوره بازیهای پاراآسیایی جوانان در بحرین، گفت: بعد از موفقیت در بازیهای پارالمپیک توکیو، این برای دومین بار است که ورزشکاران معلول با کسب 28 مدال طلا در بحرین خوش درخشیدند و بهترین عملکرد را داشتند.

وی افزود: در این دوره از بازیهای پاراآسیایی جوانان در 5 رشته ورزشی معلولان شرکت کرده بودیم که دستاورد آن بسیار راضی کننده و نوید خوبی برای آینده ورزش معلولان است.

اسبقیان خاطرنشان کرد: این تعداد مدال نشان دهنده برنامه ریزی خوب فدراسیون و کمیته ملی پارالمپیک در بخش جوانان است که در آینده این جوانان پشتوانه های خوبی برای بزرگسالان ما در پاراآسیایی چین و پارالمپیک 2024 پاریس خواهد بود.

رییس فدراسیون جانبازان و معلولان در پایان خاطرنشان کرد: جوانانی که در بحرین افتخارآفرینی کردند با برنامه ریزی روی آنها و برر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسبقیان: ورزشکاران معلول در بازی های پاراآسیایی جوانان بهترین عملکرد را داشتند

اسبقیان: ورزشکاران معلول در بازی های پاراآسیایی جوانان بهترین عملکرد را داشتند