مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 14:552021-12-07اقتصادي

افزایش 39 درصدی صادرات خراسان شمالی


رییس اداره بازرگانی خارجی سازمان صنعت،معدن و تجارت خراسان شمالی از افزایش 39 درصدی صادرات خراسان شمالی طی 8 ماه امسال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، عصر امروز امین قربانی، رییس اداره بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی در نشست خبری با رسانه ها با اعلام افزایش 39 درصدی صادرات خراسان شمالی، اظهارکرد: طی 8 ماه امسال 279هزار 600 تن کالا به ارزش 98 میلیون و 400 هزار دلار کالا از خراسان شمالی صادر شد که نسبت به سال گذشته از نظر وزنی 39 درصد و از نظر ارزشی 92 درصد افزایش یافت.

  وی محصولات پتروشیمی (اوره، ملامین، آمونیاک و ازت، محصولات فولادی، شمش آلومینیوم، سیمان، پریفورم، مواد غذایی، محصولات کشاورزی و.

سایر کالاهای صنعتی را از عمده کالاهای صادراتی از خراسان شمالی ذکر کرد و افزود: این میزان کالا به کشورهای افغانستان، عراق، ترکمنستان، ازبکستان، آلمان، چین، ترکیه، اوکراین، پاکستان، لهستان، سوریه، روسیه، قزاقستان، گرجستان، آذربایجان، نیوزلند، مالزی، بلژیک، کویت، اتریش، عمان ، اندونزی و امارات متحده عربی صادر شده است.

رییس اداره بازرگانی خارجی سازمان صنعت،معدن و تجارت استان سهم گمرک از صادرات استان را نیز در این مدت از نظر ارزشی 32 میلیون و 200 هزار دلار و از نظر وزنی 38 هزار و 800 تن ذکر کرد و ادامه داد: این می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 39 درصدی صادرات خراسان شمالی

افزایش 39 درصدی صادرات خراسان شمالی