مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 14:552021-12-07سياسي

انتظار مردم از دانشجویان


بر ضرورت تحقق منویات مقام معظم رهبری در قالب بیانیه گام دوم انقلاب تاکید کرد و افزود: انتظار از قشر دانشجو برای تحقق این امر بیش از سایر اقشار بوده و ضرورت دارد در این خصوص اهتمام ویژه بر این امر داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهر، حجت الاسلام جواد حاجی زاده  در جمع دانشجویان شهرستان اهر، قشر دانشجو را قشری آرمانخواه، مطالبه گر با تفکر واقع گرایانه ذکر کرد که در طول حیات پربرکت انقلاب اسلامی همیشه تأثیرگذار بوده اند.

وی بر ضرورت راه اندازی و تدوام جلسات دانشجویان در قالب کرسی های آزاداندیشی، تشکیل اتاق فکر برای تحقق منویات مقام معظم رهبری تاکید کرد.

رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان اهر گفت: تفکر استکبارستیزی از شاخصه های قشر فاخر دانشجو بوده و الحمدالله دانشجویان در تمام صحنه های انقلاب نقش مهمی داشته و دارند.

وی بر ضرورت تحقق منویات مقام معظم رهبری در قالب بیانیه گام دوم انقلاب تاکید کرد و افزود: انتظار از قشر دانشجو برای تحقق این امر بیش از سایر اقشار بوده و ضرورت دارد در این خصوص اهتمام ویژه بر این امر داشته باشند.

حاجی زاده از دانشجویان در دانشگاه ها به عنوان سربازان ولایت در جبهه فرهنگی نامبرد و افزود: دانشجویان با سرلوحه قراردادن منویات رهبری در جهاد علمی، آرمانخواهی، مطالبه گری، رفع تبعیض در جامعه با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتظار مردم از دانشجویان

انتظار مردم از دانشجویان