مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 14:452021-12-07سياسي

استان سمنان بالاتر از نرخ میانگین کشور دانشجو دارد


استاندار سمنان با بیان اینکه این استان بالاتر از نرخ میانگین کشور دانشجو دارد، گفت: وجود 70 هزار دانشجو موید توانمندی بالای فرهنگی و آموزشی استان است.

- ، سید محمد رضا هاشمی بعد از ظهر سه شنبه به مناسبت روز دانشجو در جمع دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان با بیان اینکه از زمان روی کار آمدن نخستین استاندار دولت سیزدهم در استان در 17 پست مدیریتی از 28 پست، جابجایی صورت گرفته است، گفت: در انتصابات همواره جوان گرایی، فساد ستیری و اعتقاد به سیاست های دولت کار و کرامت مد نظر بوده است.

وی افزود: بومی گزینی، یکی از شاخص های وزارت کشور در دولت سیزدهم است و بنا بر همین اصل می بایست 85 درصد از انتصابات این وزارتخانه از نیروهای درون سازمانی به انجام رسد و لذا 16 انتصاب از 17 انتصاب صورت گرفته بومی بوده و قریب به اتفاق این عزیزان از میان خانواده های ایثارگران و از بین نیروهای جهادی، پای کار و فعال انتخاب شده اند.

استاندار سمنان گفت: در استان نیروهای توانمند و متخصص زیادی وجود دارد و لذا بر این عقیده هستیم که توسعه متوازن صرفاً در شاخص های صنعتی، معدنی و … نیست و باید به توسعه متوازن در استفاده از ظرفیت غنی نیروی انسانی استان نیز بیندیشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان سمنان بالاتر از نرخ میانگین کشور دانشجو دارد

استان سمنان بالاتر از نرخ میانگین کشور دانشجو دارد