مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 14:402021-12-07سياسي

لزوم حمایت از سرمایه گذاران در کاشمر


باید در عمل از سرمایه گذاران حمایت کرد تا با خیال راحت در کاشمر فعالیت کنند.

- به گزارش، حجت الاسلام جواد طاهری ظهر سه شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان کاشمر که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: مردم گرفتار معیشت و سختی های دیگر هستند که با همت مضاعف در گره گشایی از این مشکلات، به وظیفه خود به عنوان مسئول تلاش کنیم.

وی با بیان این که مسئولیت ما به عنوان قدرت و امانت در اختیار ماست که این قدرت نباید مانع خدمت رسانی شود، ادامه داد: اگر به عنوان مسئول، قدرتی در دست داریم و تلاش کنیم دیگران و افراد را به اطاعت از خود مجبور کنیم، کار بسیار اشتباهی انجام داده ایم.

امام جمعه کاشمر افزود: اگر بخاطر دنیاطلبی تلاش کنیم دیگران را به پیروی از خودمان مجبور کنیم و دنیاطلبی را پیش گیریم، خداوند به این رفتار و اخلاق ما توجهی نمی کند و جزو افراد منفور هستیم که نوع عذاب خداوند بر این افراد متفاوت است.

وی با بیان این که اگر نسبت به مردم احساس بی نیازی کنیم و به مشکلات و اعتراضاتشان توجه نکنیم، زمینه طغیان در درون هر فرد را شعله ور کرده ایم، گفت: بهترین راه برای رهایی از قدرت طلبی، اعتقاد به زودگذر بودن دنیا، استفاده از فرصت طلایی خدمت بیشتر به مردم و توجه به آخرت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم حمایت از سرمایه گذاران در کاشمر

لزوم حمایت از سرمایه گذاران در کاشمر