مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 14:202021-12-07سياسي

اکیپ تشریفاتی شهردار تبریز!


متاسفانه معاونت ها و مدیران شهری در حال همراهی شهردار در جلسات مختلف در قالب اکیپ تشریفات هستند، اگر شهردار اکیپ تشریفاتی می خواهد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، حمیه غفوری امروز در جلسه مشترک کمیسیون شهرسازی و معماری و کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تبریز با موضوع بررسی میزان آمادگی مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شهر تبریز در مواجه با مخاطرات طبیعی و انسانی اظهار داشت: اعتبارات در این راستا در ردیف های دیگر است و ما باید برای این سازمان ها اعتبار در نظر بگیریم.

وی تاکید کرد: اقدامات از طریق سازمان ها و مصوبات لازم اجرایی شده است اما اقدامات لازم از طریق سازمانها و مناطق و معاونت ها صورت نگرفته است.

غفوری در ادامه گفت: متاسفانه معاونت ها و مدیران شهری در حال همراهی شهردار در جلسات مختلف در قالب اکیپ تشریفات هستند، اگر شهردار اکیپ تشریفاتی می خواهد، باید عنوان کند.

غلامرضا احمدی نایب رییس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: کاهش مخاطرات و ایجاد امنیت جانی و اصلیترین مبحث ارایه شده در این جلسه است و در تمام موارد به ایجاد و تهیه اشاره دارد وحرف کمی  راجب عملکردها شده است.

وی تاکید کرد: این جلسات باید ادامه داشته باشد و قضایای سیل و زلزله که در سطح شهر بسیار محتمل است و وقوع زلزله بیش از هر چیز ممکن است مشکل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اکیپ تشریفاتی شهردار تبریز!

اکیپ تشریفاتی شهردار تبریز!