مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 14:152021-12-07سياسي

نشاط و شادابی در دانشگاه های استان بوشهر تقویت شود


معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار بوشهر گفت: نشاط و شادابی در دانشگاه های استان بوشهر تقویت شود.

- ، محمد تقی ایرانی بعد از ظهر سه شنبه در دیدار با دانشجویان دانشگاه خلیج فارس بوشهر با تبریک روز دانشجو اظهار داشت: در صحنه های مختلف شاهد تأثیرگذاری دانشجویان هستیم و شهدای فراوانی را در این مسیر تقدیم کرده اند.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانشجو خاطرنشان کرد: دانشجویان همواره در کنار مردم بوده و به دنبال ایجاد تحول و تحقق عدالت در جامعه تلاش بسیاری را داشته اند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر به نقش آفرینی دانشجویان در دوران پیروزی انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی، بازسازی و دیگر عرصه های نظام اسلامی اشاره کرد و افزود: دانشجویان نقش مهمی را در عرصه های علمی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی دارند.

وی مطالبه گری و خدمات رسانی به جامعه را از ویژگی های دانشجویان عنوان کرد و افزود: دانشجویان در عرصه های خدمات رسانی به محرومان، نیازمندان و مددجویان نقش مهمی داشته اند که خدمات آنان درخور تحسین است.

ایرانی بر توجه به ایجاد نشاط سیاسی، اجتماعی و فرهنگی در دانشگاه ها تأکید کرد: در شرایط کرونایی آموزش ها از طریق فضای مجازی انجام شد که امید می رود با حضوری شدن آموزش ها نشاط و شادابی به دانشگاه ها برگردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشاط و شادابی در دانشگاه های استان بوشهر تقویت شود

نشاط و شادابی در دانشگاه های استان بوشهر تقویت شود