مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 14:152021-12-07سياسي

دانشجویان با روحیه جهادی و انقلابی کشور را بیمه کنند


دانشجویان با روحیه جهادی و انقلابی کشور را از آسیب ها و خطرات مختلف در امان نگه داشته و سلامت حرکت پیش برنده آن را بیمه کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عزیز حبیبی عصر سه شنبه در مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه محقق اردبیلی اظهار کرد: 16 آذر در تاریخ کشور اسلامی ایران روز بزرگداشت فرهیختگانی است که همواره در سنگر انقلاب و دفاع از حق و حقیقت کوتاه نیامده و روحیه استکبارستیزی آنها همیشه نمایان و آشکار است.

وی جنبش های دانشجویی را به تقویت روحیه مطالبه گری در بین دانشجویان و حرکت های جهادی و همراه با جسارت انقلابی فرا خواند و تصریح کرد: در طول 43 سال پیروزی انقلاب اسلامی دانشجویان در مراکز علمی و دانشگاهی همواره سعی کردند تا با تکیه بر توان علم و قدرت ایمانی زمینه اعتلای کشور را فراهم کرده و به تقویت و پشتیبانی نظام جمهوری اسلامی ایران کمک کنند.

رییس دانشگاه محقق اردبیلی مهمترین دغدغه دانشجویان را حل مشکلات کشور در عرصه های اقتصادی، فرهنگی و پیشرفت های علمی توصیف کرد و گفت: برای رفع این دغدغه ها دانشجویان آستین بالا زده و سعی می کنند با ایده ها و ارائه دیدگاه های راهگشا زمین حرکت های تحولی را در جامعه فراهم کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان با روحیه جهادی و انقلابی کشور را بیمه کنند

دانشجویان با روحیه جهادی و انقلابی کشور را بیمه کنند