مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 13:552021-12-07اقتصادي

سرمایه گذاری 7 میلیارد تومانی مخابرات کردستان برای اجرای پروژه های فیبرنوری


مدیر مخابرات منطقه کردستان از سرمایه گذاری7میلیارد تومانی مخابرات استان برای اجرای پروژه های فیبرنوری در سال جاری خبر داد که رضایت مشتریان را به دنبال داشته است.

-  آزاد حکمت در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج با اشاره به اینکه فیبرنوری یکی از بسترهای امن در حوزه تلفن ثابت بشمار می رود، اظهار داشت: اجرای پروژه و کابلکشی فیبرنوری در نقاط شهری و روستایی بر اساس استاندارد، از استراتژی های منطقه در راستای توسعه پایدار و کاهش آسیب های احتمالی به سیستم های مخابراتی است.

وی با اشاره به اینکه مخابرات منطقه در زمینه ارائه خدمات با کیفیت و نوین به مشتریان و کاهش آسیب به سیستم های مخابراتی سیاست توسعه فیبرنوری را در دستور کار خود قرار داده است، افزود: در حال حاضر حدود پنج هزار کیلومتر فیبرنوری در نقاط شهری و روستایی اجرا شده که در این حوزه به عنوان استان پیشرو، عملکردی مطلوبی دارد.

وی با اعلام اینکه برای اجرای پروژه کابل کشی فیبرنوری و تامین تجهیزات، سرمایه گذاری لازم صورت گرفته است خاطرنشان ساخت: از ابتدای سال جاری تاکنون مبلغ 7 میلیارد تومان در این حوزه هزینه شده است.

    حکمت با بیان اینکه از سیاست های مخابرات منطقه،گام نهادن در مسیر محسوسی می طلبد که استفاده از بستر فیبرنوری و مزایای آن می تواند در برآورده نمودن تقاضای مشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری 7 میلیارد تومانی مخابرات کردستان برای اجرای پروژه های فیبرنوری

سرمایه گذاری 7 میلیارد تومانی مخابرات کردستان برای اجرای پروژه های فیبرنوری