مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 13:552021-12-07سياسي

دانشجویان مسیر حق طلبی و مقابله با ظلم و استکبار را دنبال کنند


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان، با بیان اینکه جنبش دانشجویی همیشه به دنبال حق طلبی بوده است، گفت: توصیه به دانشجویان این است، - ایسنا/کرمان رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان، با بیان اینکه جنبش دانشجویی همیشه به دنبال حق طلبی بوده است، گفت: توصیه به دانشجویان این است، همان حرکتی که دانشجویان در آن زمان در پشتیبانی از حق طلبی و مقابله با ظلم و استکبار داشتند تا به شهادت رسیدند، را دنبال کنند.

حسین انجم شعاع در گفت و گو با ایسنا ضمن گرامی داشت، 16 آذر روز دانشجو گفت: دانشجویان در دوران دفاع مقدس مشارکت فعالی داشتند، عده ای به درجه رفیع شهادت رسیدند، تعدادی جانباز شدند و گروهی هم به اسارت در آمدند و پس از گذراندن روزهای سخت طعم آزادی را چشیدند.

وی با بیان اینکه دانشجویان همیشه فجر آفرین بوده اند، گفت: این قشر از جامعه همیشه درکنار سایر اقشار جامعه در خط مقدم و طلایه دار جنبش های انقلابی علیه حاکمیتهای مستبد و طاغوتها بودند.

انجم شعاع ادامه داد: روز دانشجو یادآور دلاوریهای دانشجویانی است که در عرصه های مختلف با شهامت حاضر شدند و حماسه ایجاد کردند و با آن شهامتی که داشتد علیه رژیم مستبد طاغوت، رژیمی که کاملا وابسته به آمریکا و غرب بود، ایستادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان مسیر حق طلبی و مقابله با ظلم و استکبار را دنبال کنند

دانشجویان مسیر حق طلبی و مقابله با ظلم و استکبار را دنبال کنند