مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 13:502021-12-07سياسي

عباس زاده: زمینه های لازم برای توافق برد - برد وجود دارد


سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به نشست مشترک این کمیسیون با وزیر خارجه گفت: طبق مباحث مطرح شده ایران با حسن نیت و جدیت وارد مذاکره شده و این طرف مقابل است که باید برای توافق جدیت داشته باشد؛ - نشست مشترک کمیسیون امنیت ملی مجلس با حسین امیر عبداللهیان سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به نشست مشترک این کمیسیون با وزیر خارجه گفت: طبق مباحث مطرح شده ایران با حسن نیت و جدیت وارد مذاکره شده و این طرف مقابل است که باید برای توافق جدیت داشته باشد؛ به نظر می رسد زمینه های لازم برای توافق برد – برد وجود دارد.

محمود عباس زاده مشکینی در گفت وگو با ایسنا، در توضیح جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با وزیر خارجه و معاونانش گفت: این جلسه از ساعت 12 تا 16:30 در محل وزارت خارجه تشکیل شد.

در این نشست وزیر خارجه، معاونان و دستیارانش نیز حضور داشتند.

وی افزود: وزیر خارجه گزارش مفصلی در خصوص ابعاد مختلف سیاست خارجی و همکاری های بین المللی از جمله مذاکرات اخیر وین ارائه کرد.

برداشت کمیسیون از این گزارش این بود که طرفین مذاکره در این دوره تلاش کردند از سقف و کف مطالبات و انتظارات متقابل ارزیابی داشته و با برنامه در مراحل بعدی حضور یابند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عباس زاده: زمینه های لازم برای توافق برد - برد وجود دارد

عباس زاده: زمینه های لازم برای توافق برد - برد وجود دارد