مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 13:452021-12-07اجتماعي

تبعیض ارائه خدمات در محلات نهاوند باید برداشته شود


شهردار نهاوند با بیان اینکه آسفالت مطالبه عمومی است، گفت: تبعیض ارائه خدمات در محلات شهر نهاوند باید برداشته شود و من این اقدام را انجام می دهم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجید یوسفی نوید روز سه شنبه 16 آذر در بازدید از روند اجرای آسفالت معابر شهر نهاوند، اظهار داشت: آسفالت یک مطالبه عمومی است و بیشتر محله های شهر نهاوند نیاز به آسفالت دارند.

وی افزود: محله های در شهر هستند که سال هاست خاکی مانده و از حداقل خدمات محروم هستند که این تبعیض باعث شده محله های محروم پیشرفتی نداشته باشند.

یوسفی نوید تصریح کرد: نتیجه این تبعیض و برخوردها این است که امروز ما شاهد هستیم برخی از همشهریان از حداقل ها نیز برخوردار نباشند و بسیاری از کوچه ها و معابر شهر نهاوند سال هاست که آسفالت نشده اند.

شهردار نهاوند در ادامه گفت: بنده بر حسب وظیفه و تعهد، نماینده این مناطق هستم و با جوسازی ها و فشارهای جانبی که سال هاست مسیر اجرای عدالت در ارائه خدمات شهری را در این شهر تغییر داده توجه نمی کنم و سعی بر اجرای خدمات، احداث پارک، فضای سبز و بخصوص اجرای آسفالت بر اساس اولویت ها را دارم.

یوسفی نوید بیان کرد: در اجرای آسفالت اولویت اول لکه گیری معابر اصلی و اولویت دوم آسفالت کوچه های خاکی و ترمیم مسیرهای حفاری و اولویت بعدی اصلاح آسفالت های کهنه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبعیض ارائه خدمات در محلات نهاوند باید برداشته شود

تبعیض ارائه خدمات در محلات نهاوند باید برداشته شود