مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 13:402021-12-07سياسي

بهره مندی 1600 دانشجوی تحت حمایت از خدمات کمیته امداد استان تهران


معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان تهران از بهره مندی 1600 دانشجو از خدمات کمیته امداد استان تهران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حسین زمانیان ضمن تبریک 16 آذر ماه روز دانشجو، گفت: در راستای توانمندسازی فکری و فرهنگی خانواده های تحت حمایت، خدمات تحصیلی به دانشجویان تحت حمایت ارائه می شود.

وی با بیان اینکه هم اکنون 1600 دانشجو از خدمات کمیته امداد در استان تهران بهره مند می شوند، افزود: از این تعداد 202 دانشجو در مقطع کاردانی، 1120 دانشجو کارشناسی، 106 دانشجو کارشناسی ارشد، 13 دانشجو دکترا و مابقی طلبه هستند.

زمانیان ادامه داد: از ابتدای سال تحصیلی جدید تاکنون بیش از 500 میلیون تومان کمک هزینه تحصیلی و شهریه برای دانشجویان تحت حمایت واریز شده است.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان تهران یادآور شد: دانشجویان تحت حمایت علاوه بر دریافت کمک هزینه شهریه می توانند در هر مقطع تحصیلی (کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا) از تسهیلات حمایتی این نهاد تا سقف 20 میلیون تومان از محل صندوق قرض الحسنه امداد ولایت بهره مند شوند.

وی به برنامه های روز دانشجو برای دانشجویان تحت حمایت اشاره کرد و گفت: برگزاری اردوی یک روزه، مسابقه کتاب خوانی از گزیده پاسخ های مقام معظم رهبری به پرسش های دانشجویان در 90 دیدار از جمله برنامه های این نهاد به م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی 1600 دانشجوی تحت حمایت از خدمات کمیته امداد استان تهران

بهره مندی 1600 دانشجوی تحت حمایت از خدمات کمیته امداد استان تهران