مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 13:252021-12-07بين الملل

سفیر فرانسه پس از دیدار با عون: لبنان باید پایبندی خود به اصلاحات را ثابت کند


سفیر فرانسه در لبنان پس از دیدار با رییس جمهوری لبنان با اشاره به اینکه عربستان پایبندی خود را در کمک به لبنان اعلام کرد، تاکید کرد: لبنان نیز باید پایبندی خود را به اجرای اصلاحات نشان دهد.

- سفیر فرانسه پس از دیدار با عون: لبنان باید پایبندی خود به اصلاحات را ثابت کند سفیر فرانسه در لبنان پس از دیدار با رییس جمهوری لبنان با اشاره به اینکه عربستان پایبندی خود را در کمک به لبنان اعلام کرد، تاکید کرد: لبنان نیز باید پایبندی خود را به اجرای اصلاحات نشان دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت النشره، میشل عون، رییس جمهوری لبنان امروز (سه شنبه) میزبان آن گریو، سفیر فرانسه در بیروت و کانتان جنت، مشاور سیاسی این سفارتخانه بود.

گریو در این دیدار بنا به درخواست کاخ الیزه، عون را در جریان رویکردها و موضعگیری های منطقه خلیج فارس قرار داد که امانوئل ماکرون، رییس جمهوری فرانسه به تازگی به آنجا از جمله عربستان سفر کرده و ریاض پایبندی خود را به کمک به لبنان و تلاش برای عمل به تعهداتش اعلام کرد.

سفیر فرانسه در بیروت در ادامه گفت که کشورش گام اول را در این مسیر برداشته و عربستان و کشورهای حوزه خلیج فارس نیز برای انجام اقدامات مورد انتظار آماده هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفیر فرانسه پس از دیدار با عون: لبنان باید پایبندی خود به اصلاحات را ثابت کند

سفیر فرانسه پس از دیدار با عون: لبنان باید پایبندی خود به اصلاحات را ثابت کند