مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 13:252021-12-07اقتصادي

50 درصد روستاهای استان بوشهر نیازمند بازنگری طرح هادی هستند


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر گفت: علی رغم اجرای طرح هادی در تمامی روستاهای استان بوشهر، اما 50 درصد روستاها نیازمند بازنگری طرح هادی هستند.

- ، علیرضا مقدم عصر سه شنبه در نشست با سرپرست فرمانداری شهرستان کنگان با اشاره به رسالت اصلی بنیاد مسکن در روستاها، تصریح کرد: زمین های مسکونی معیشت محور در اختیار مردم روستا قرار می دهیم و با همکاری سازمان های صنعت، معدن و تجارت و میراث فرهنگی و گردشگری و همچنین پرداخت تسهیلات ارزان قیمت بانکی به اقتصاد روستاها کمک خواهیم کرد.

وی با اشاره به تلاش ها و همکاری های لازم برای تحقق اهداف دولت در طرح نهضت ملی مسکن در استان بوشهر خاطر نشان کرد: مسئولیت اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای زیر 100 هزار نفر جمعیت برعهده بنیاد مسکن گذاشته شده است که در این راستا عملیات اجرایی تعدادی از آنها آغاز شده است.

مقدم اظهار داشت: به منظور تأمین زمین مورد نیاز برای ساخت مسکن رایزنی هایی را با اداره کل منابع طبیعی آغاز کردیم تا از طریق تعامل و همکاری یکسری زمین هایی که در حریم روستاها هستند در اختیار بنیاد مسکن قرار گیرد تا پس از تفکیک به مردم واگذار شود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر یادآور شد: 60 درصد بهای واگذاری زمین به مردم در روستاها، صرف اجرای طرح هادی در همان روستا خواهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

50 درصد روستاهای استان بوشهر نیازمند بازنگری طرح هادی هستند

50 درصد روستاهای استان بوشهر نیازمند بازنگری طرح هادی هستند