مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 13:202021-12-07اجتماعي

بررسی احداث بزرگراه شهید شوشتری در شرق پایتخت


احداث بزرگراه شهید شوشتری در شرق پایتخت در جلسه کمیسیون عمران و حمل و نقل بررسی شد و رییس کمیسیون احداث آن را یکی از نیازهای زیرساختی پایتخت برشمرد.

- ، سید جعفر تشکری هاشمی در نشست کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر، از پروژه احداث بزرگراه شهید شوشتری به عنوان یکی از اولویت های عمرانی مدیریت شهری پایتخت نام برد و با اشاره به نقش ترافیکی این بزرگراه به عنوان معبر کمکی بزرگراه بسیج گفت: احداث بزرگراه شهید شوشتری علاوه بر نقش بسزایی که در کاهش عبور و مرور ماشین آلات سنگین از معابر درون شهری و در نتیجه کاهش میزان آلاینده ها خواهد داشت، به نوعی مرز و حریم شهر تهران را مشخص ساخته و اجازه نخواهد داد پهنه شرقی پایتخت بیش از این گسترش یابد.

در ادامه این نشست سید محمد آقامیری عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر لزوم در نظر گرفتن تمام جوانب طراحی در تدوین و تصویب طرح احداث بزرگراه شوشتری، خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی بزرگراه شهید شوشتری باید کمترین آسیب را به پهنه های طبیعی شرق پایتخت وارد کند و مجموعه طراحی ها باید از این بزرگراه یک پروژه دوستدار محیط زیست بسازد.

علی اصغر قائمی، دیگر عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران نیز با اشاره به اینکه بودجه معاونت فنی و عمرانی در سال 1400، حدود 1


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی احداث بزرگراه شهید شوشتری در شرق پایتخت

بررسی احداث بزرگراه شهید شوشتری در شرق پایتخت