مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 13:002021-12-07سياسي

برپایی اختتامیه نخستین دوره سوگواره عکس آیینی «اربعین 1400»


مراسم اختتامیه نخستین دوره سوگواره عکس آیینی «اربعین 1400» با تجلیل از اساتید پیشکسوت عکاسی و قدردانی از برگزیدگان، پنجشنبه 18 آذر در فرهنگسرای بهمن برگزار می شود.

- به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای بهمن، مهدی توکلیان دبیر نخستین سوگواره عکس آیینی اربعین 1400 از برگزاری مراسم اختتامیه نخستین دوره این مسابقه با حضور و تجلیل از اساتید پیشکسوت عکاسی آیینی و دینی همچون کمال الدین شاهرخ، عباس میرهاشمی، رسول اولیازاده و جاسم غضبان پور در روز پنجشنبه 18 آذر ساعت 10 صبح در فرهنگسرای بهمن خبر داد.

توکلیان ضمن اشاره به برگزاری این مراسم در 2 بخش تک عکس و مجموعه عکس گفت: امسال با توجه به محدودیت های کرونایی، مراسم عزاداری ایام اربعین به شکل محدودتری برگزار شد و از آنجایی که اقوام گوناگون ایرانی با توجه به فرهنگ محلی و بومی در مناطق مختلف ایران اسلامی عزاداری می کنند این مسابقه در سطح ملی در نظر گرفته شد و هنرمندان از نقاط مختلف ایران توانستند در این مسابقه شرکت کنند و با ارایه آثار خود به معرفی مراسم ها و آیین های عزاداری اقوام ایرانی نیز بپردازند.

وی هدف از برگزاری این مسابقه را آشنایی نسل جدید عکاسان، هنرجویان و علاقه مندان به هنر عکاسی با فضای رسانه های نوین برشمرد و بر اهمیت رسالت عکس در فضای رسانه ای امروز تاکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی اختتامیه نخستین دوره سوگواره عکس آیینی «اربعین 1400»

برپایی اختتامیه نخستین دوره سوگواره عکس آیینی «اربعین 1400»