مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 12:552021-12-07سياسي

مرز کوره رش سلماس بازگشایی می شود


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: مصوبات و موافقت های لازم در خصوص بازگشایی مرز کوزه رش صورت گرفته است.

- ، علی مصطفوی بعد از ظهر دوشنبه در آیین تودیع و معارفه فرماندار سلماس، اظهار کرد: امروزه تجارت مرزی و مراوده تجاری با کشورهای همسایه مهمترین مساله کشور در شرایط ظالمانه تحریم بوده و طی جلسات مختلف در شورای تأمین استان، مصوبات و موافقت های لازم در خصوص بازگشایی مرز کوزه رش صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: در صورت فعال شدن پایانه مرزی کوزه رش و استفاده از ظرفیت های منطقه ویژه اقتصادی، شهرستان سلماس از جمله نزدیک ترین راه به کشور ترکیه، راه آهن، همجوار با استان آذربایجان شرقی، جاده دوبانده مواصلاتی، منطقه ویژه اقتصادی می تواند به عنوان یکی از بزرگترین هاب های ورود و خروج کالای کشور مطرح شود.

مصطفوی با اشاره به اینکه آرامش و امنیت پایدار برای مردم، مهمترین دغدغه مسئولان است، اضافه کرد: ممکن است نظرات و سلیقه ها متفاوت باشد اما یک میزان وجود دارد که ما را به هم وصل می کند و آن پایبندی به نظام مقدس جمهوری اسلامی، پایبندی به ولایت فقیه و پایبندی به قانون اساسی است که با تکیه بر این اصول، برای اعتلای ایران اسلامی و اعتلای استان تلاش می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرز کوره رش سلماس بازگشایی می شود

مرز کوره رش سلماس بازگشایی می شود