مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 12:552021-12-07سياسي

قزوین می تواند برند اول گردشگری ایران شود


یک ایرانگرد و فعال حوزه گردشگری بیان کرد: با تبلیغات مناسب در فضای مجازی می توان ضمن معرفی جاذبه های استان قزوین، مسیر جذب گردشگر و رونق اقتصاد گردشگری قزوین را هموار و قزوین را به عنوان برند اول گردشگری ایران معرفی کرد.

- آراد پیروان در سفر به استان قزوین در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: استان قزوین بسیار زیباست از سرای سعدالسلطنه تا قلعه الموت و دریاچه اوان همه بخش کوچکی از طرفیت های جذب توریست و گردشگر برای این استان پرافتخار به شمار می رود.

این ایرانگرد جوان در ادامه افزود: متأسفانه با وجود پتانسیل های فراوان گردشگری قزوین در زمینه های مختلف، هنوز بناها و آثار تاریخی قزوین برای گردشگران داخلی و خارجی ناشناخته است و مهمترین علت آن جدی نگرفتن بِرَندسازی است.

وی با تأکید بر ضرورت ایجاد بسترهای مناسب جهت برندسازی درحوزه گردشگری و صنایع دستی قزوین، بیان کرد: ورودی های شهر قزوین تناسبی با قدمت و تمدن هزار ساله قزوین ندارد و این جای بسی تاسف دارد.

پیروان اضافه کرد: استان قزوین در زمینه آثار تاریخی، جاذبه های طبیعی، رشته های بومی صنایع دستی و انواع شیرینی و غذاهای سنتی دارای ظرفیت های بالایی است که باید برای برندسازی و معرفی آن ها مسئولین استانی برنامه ریزی داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قزوین می تواند برند اول گردشگری ایران شود

قزوین می تواند برند اول گردشگری ایران شود