مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 12:552021-12-07سياسي

شناسایی 87 شهید دانشجو در آذربایجان غربی


مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان آذربایجان غربی گفت: شهدای دانشجو نیز که سنگر علم را تبدیل به سنگر جهاد کردند، به ما درس اطلاعت از رهبر در هر شرایطی را دادند و نیاز است تا از آن ها پیروی کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی فعال ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و تبریک روز دانشجو، بیان کرد : شهادت شهیدان دانشجو، از دو جهت با اهمیت است یکی شهید شدن این بزرگواران در راه حقیقت، و دیگری شهادت و جان فشانیِ آگاهانه و از روی بصیرت.

وی افزود : شهدا مظهر شجاعت، تواضع، از خود گذشتگی و ایثار هستند و در تاریخ کمتر نمونه ای از این صفات نیک میبینیم مگر در جنگ هشت سال که سرشار از آثار معنوی شهداست.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان آذربایجان غربی افزود: همگان باید یاد و خاطره دلاوران عرصه جهاد و شهادت را زنده نگه دارند تا ارزش های اسلامی، بیش از پیش در جامعه به عیان دیده شود.

در میان شهدا، دانشجویانی نیز هستند که در زمان جنگ قلم را بر زمین نهادند و اسلحه به دست شدند تا از دین و میهن خود دفاع کنند.

فعال گفت : شهدای دانشجو نیز که سنگر علم را تبدیل به سنگر جهاد کردند، به ما درس اطلاعت از رهبر در هر شرایطی را دادند و نیاز است تا از آن ها پیروی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 87 شهید دانشجو در آذربایجان غربی

شناسایی 87 شهید دانشجو در آذربایجان غربی