مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 12:502021-12-07سياسي

تلویزیون اینترنتی دانشگاه تهران رونمایی شد / انعکاس فعالیت های دانشگاهیان به مردم


تلویزیون اینترنتی دانشگاه تهران امروز با هدف انعکاس فعالیت های دانشگاهیان به عامه مردم با حضور رییس دانشگاه تهران آغاز به کار کرد.

- ، سید محمد مقیمی در مراسم رونمایی از تلویزیون اینترنتی دانشگاه تهران که امروز در سازمان مرکزی دانشگاه برگزار شد، ضمن گرامیداشت روز دانشجو، اظهار کرد: افتخار می کنیم دانشگاه تهران پیش قراول استکبارستیزی و منشا تحولات بزرگ بوده و کشور را به سوی پیشرفت هم از نظر معنوی و مادی پیش برده است.

رییس دانشگاه تهران افزود: خوشبختانه بعد از اعلام سیاست های دانشگاه در دوره جدید، شاهد تحقق یکی از برنامه های دانشگاه هستیم که در کمترین زمان ممکن این اتفاق افتاد؛ فعالیت در حوزه تلویزیون اینترنتی، نیازمند مجوزهای قانونی بود و دوستان گام به گام مراحل را طی کردند و مجوزهای لازم را از ساترا اخذ کردند.

مقیمی با اشاره به اینکه تعامل خوبی با صدا و سیما داریم و کمک های خوبی از منظر فنی و امکانات از آن ها دریافت کرده ایم، خاطرنشان کرد: دانشگاه تهران نماد بودن خود را اثبات کرده و در فضای امروزی نیاز است موضوعات مربوط به حوزه آموزش عالی به جامعه و عامه مردم منعکس شود.

رهبری همواره تاکید داشتند که فعالیت های دانشگاهیان باید منعکس شود و در واقع و به منظور تبلیغات باید اطلاع رسانی هایی به موقع نیز داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلویزیون اینترنتی دانشگاه تهران رونمایی شد / انعکاس فعالیت های دانشگاهیان به مردم

تلویزیون اینترنتی دانشگاه تهران رونمایی شد / انعکاس فعالیت های دانشگاهیان به مردم