مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 12:402021-12-07سياسي

سرعت، صحت و اثرگذاری سه ویژگی خبرگزاری ایسنا است


استاندار بوشهر سرعت، صحت و اثرگذاری را سه ویژگی ایسنا خواند و گفت: خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) یک رسانه مهم، سریع و تأثیرگذار است.

- ایسنا/بوشهر استاندار بوشهر سرعت، صحت و اثرگذاری را سه ویژگی ایسنا خواند و گفت: خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) یک رسانه مهم، سریع و تأثیرگذار است.

دکتر احمد محمدی زاده در پیامی ضمن تبریک فرا رسیدن 16 آذر، روز دانشجو و سالروز تأسیس خبرگزاری دانشجویان ایران، بیان کرد: ایسنا، خبرگزاری سریع، تآثیرگذار و کارآمدی است که همواره خوش درخشیده و مورد توجه رسانه ها و مردم بوده است.

وی اضافه کرد: ایسنا از خبرگزاری های مهم و پر مخاطب کشور محسوب می شود که علاوه بر انجام دقیق و سریع رسالت خبری و اطلاع رسانی، به پرورش خبرنگاران خبره و نیروهای کارآمد حوزه رسانه و اطلاع رسانی، پیشگام و نقش آفرین بوده است.

استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: امروزه اقبال جوانان به ویژه دانشجویان به این مرکز خبری نشانگر دقت، سرعت و کیفیت بالای کارخبری ایسنا است.

خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) به عنوان مهمترین پایگاه خبری با هویت دانشجویی و نخستین خبرگزاری غیردولتی ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی است که امتیاز آن در تاریخ دوم تیرماه 1378 از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در اختیار جهاددانشگاهی قرار گرفت و با هدف اطلاع رسانی ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرعت، صحت و اثرگذاری سه ویژگی خبرگزاری ایسنا است

سرعت، صحت و اثرگذاری سه ویژگی خبرگزاری ایسنا است