مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 12:402021-12-07سياسي

کلیپ کتک زدن کودک مربوط به ایران نیست


عدم آگاهی برخی از کاربران عزیز کشورمان در عدم توجه به تاریخچه و سابقه تولید و انتشار محتواهای منتشر شده در فضای مجازی، با ارسال کلیپ ها به سایر کاربران، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا اعلام کرد که ویدئوی کتک زدن کودک که در چند روز اخیر در فضای مجازی منتشر شده، مربوط به ایران نیست.

سرهنگ رامین پاشایی با اشاره به اینکه طی چند روز اخیر کلیپ تصویری مبنی بر کتک زدن یک کودک در فضای مجازی منتشر شد، اظهار داشت : این کلیپ مربوط به کشور ایران نیست .

وی ادامه داد: با توجه به نسبت دادن کلیپ مذکور به کشور ایران، شاهد حجم وسیعی از واکنش های همدردی و پیگیری از سوی اصحاب رسانه بودیم که در این خصوص ضمن بررسی های اولیه مشخص شد این کلیپ در سال 2019 اولین بار در فضای مجازی منتشر شده و مربوط به کشور هندوستان است.

وی افزود : متاسفانه بارها نیز شاهد این قضیه بوده ایم که تصاویر دردناک کودک آزاری، حیوان آزاری و غیره که هیچ ارتباط و سنخیتی با کشور نداشته در فضای مجازی از سوی کاربران و جریانات خاص، با اهداف مغرضانه با حذف صدا و یا صدا گذاری کاذب و استفاده از ترفندهای خاص به منظور جریحه دار شدن احساسات عمومی و ایجاد جو روانی در کشور منتشر شده است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلیپ کتک زدن کودک مربوط به ایران نیست

کلیپ کتک زدن کودک مربوط به ایران نیست