مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 12:352021-12-07سياسي

شورا و شهرداری جای سیاسی بازی نیست


عضو شورای شهر زنجان با تاکید بر اینکه شورا باید برای مصلحت مردم و شهر حرکت کند، تاکید کرد: شورا و شهرداری جای سیاسی بازی نیست.

- حجت الاسلام اسحاق اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار مهر بابیان اینکه اعضای منتصب به لیست ما بر این باوریم پاسخگوی نتیجه گرفتن از گزینه انتخابی خود به عنوان شهردار زنجان و تایید نشدن این گزینه از سوی وزارت کشور باشند، گفت: باید مصلحت مردم و شهر بر مصالح گروهی و جناحی قالب باشد و از سیاسی بازی در حوزه شهر و شهرداری پرهیز شود.

وی با تاکید بر اینکه نیاز به اجماع برای انتخاب شهردار زنجان هستیم، گفت: تحقق این اجماع زمانی صورت می گیرد که برخی اعضای شورای شهر متقاعد شوند که شورا و شهرداری سیاسی بازی نیست.

به انتخاب شهردار طی هفته جاری خوشبین نیستم عضو شورای شهر زنجان افزود: مادامی که صحن جلسه شورا، شهرداری، بدنه مدیریتی شهرداری و تفکر حاکم برای شورای شهر درگیر باندبازی، حزب بازی و جناح بازی و سیاست زده باشد عاقبتی برای شورای شهر متصور نیست و مردم و شهر متضرر شود.

اسماعیلی در پاسخ به این سوال که طبق اعلام یکی از اعضای شورای شهر زنجان، قرار بود شهردار زنجان طی هفته جاری انتخاب شود، گفت: به انتخاب شهردار طی هفته جاری خوشبین نیستم و باید منظر روزهای آینده و فراینده انتخاب شهردار باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورا و شهرداری جای سیاسی بازی نیست

شورا و شهرداری جای سیاسی بازی نیست