مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 12:352021-12-07اقتصادي

وام نهضت ملی به مسکن ملی هم تعلق می گیرد


با توجه به ادغام طرح اقدام ملی با طرح نهضت ملی، تمامی امتیازات و تسهیلات قانون جهش تولید و تامین مسکن به هر دو پروژه مذکور تعلق می گیرد که در این خصوص طاهرخانی مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید به مجموعه های تابعه دستور داد قراردادهای مشارکت مدنی، - مراحل افزایش وام و تزریق منابع مالی از بانک به پروژه ها را برای پیشبرد هرچه بیشتر طرح های مذکور به جدیت پیگیری کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اجرای 615 هزار واحد مسکونی از طرح چهار میلیون واحدی جهش تولید و تامین مسکن (نهضت ملی مسکن) بر عهده شهرهای جدید است.

با توجه به ادغام مسکن ملی با طرح جهش تولید مسکن، در حال حاضر و آنطور که مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید گفته است شهرهای جدید در عملیات اجرایی پروژه ها نسبت به سایر دستگاه ها در وضعیت بهتری قرار دارند.

حبیب الله طاهرخانی روز 16 آذرماه در جلسه نظارت بر اقدامات انجام گرفته در حوزه طرح نهضت ملی مسکن که با حضور اعضای هیئت مدیره و مدیران کل شرکت عمران شهرهای جدید و مدیران عامل شرکت های تابعه از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شد اظهار کرد: از شرکت های تابعه می خواهم که قراردادهای مشارکت مدنی، مراحل افزایش وام و تزریق منابع مالی از بانک به پروژه ها را برای پیشبرد هرچه بیشتر طرح های مذکور به جدیت پیگیری کنند و در موارد لازم برای تحویل اراضی طرح نهضت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وام نهضت ملی به مسکن ملی هم تعلق می گیرد

وام نهضت ملی به مسکن ملی هم تعلق می گیرد