مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 12:302021-12-07اجتماعي

واگذاری 12 کودک بی سرپرست به متقاضیان فرزندخواندگی در خراسان شمالی


کارشناس امور کودکان بهزیستی خراسان شمالی از واگذاری 12 کودک به خانواده های متقاضی فرزند خواندگی در خراسان شمالی طی امسال خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی کارشناس امور کودکان بهزیستی خراسان شمالی از واگذاری 12 کودک به خانواده های متقاضی فرزند خواندگی در خراسان شمالی طی امسال خبر داد.

معصومه فلاح در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه تاکنون 12 کودک در استان به عنوان فرزند خوانده پذیرفته شده اند، افزود: از این تعداد هفت کودک دختر و پنج کودک پسر بوده اند؛ حدود هفت کودک دیگر نیز در حال طی مراحل قانونی برای واگذاری به خانواده های متقاضی هستند.

فلاح در خصوص بیشترین رنج سنی کودکان که خانواده ها مایل به پذیرش سرپرستی آن ها هستند، اظهار کرد: کودکان دو تا پنج سال، کودکانی هستند که زوجین بیشتر مایل به پذیرش سرپرستی آن ها هستند.

وی ادامه داد: با اینکه تعداد متقاضیان پذیرش سرپرستی کودکان بی سرپرست یا بدسرپرست بسیار زیاد است، اما همه کودکان چنین شرایطی را ندارند به همین منظور این روند گاها کند پیش می رود.

این مسئول با اشاره به کودکانی که شرایط فرزند خواندگی را دارند، اظهار کرد: شرط اجازه به فرزند خواندگی گرفتن کودکان این است که باید پیشینه خانوادگی از آن کودک وجود نداشته باشد و یا مدت بسیار طولانی والدین کودکان از فرزند خود خبری نگرفته باشن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری 12 کودک بی سرپرست به متقاضیان فرزندخواندگی در خراسان شمالی

واگذاری 12 کودک بی سرپرست به متقاضیان فرزندخواندگی در خراسان شمالی