مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 12:302021-12-07بين الملل

تاکید مقاومت بر «مقاومت و انتفاضه» برای بازدارندگی در برابر اسراییل


گروههای مقاومت فلسطین در سالروز انتفاضه سنگ بر تداوم و افزایش عملیاتها و متشنج کردن وضعیت به روی دشمن صهیونیستی تأکید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، گروههای مقاومت فلسطین در سالروز انتفاضه سنگ تأکید کردند که همچنان به گزینه مقاومت به عنوان یک گزینه راهبردی پایبند هستند.

خبرگزاری شهاب، ضمن نقل بیانیه این گروهها، گزارش داد، دشمن صهیونیستی مسئول تأخیر در برداشتن محاصره غزه و مسئله بازسازی است و طرفهای میانجی نیز مسئول این امر هستند.

در این بیانیه، ضمن قدردانی از عملیاتهای قهرمانانه در کرانه باختری علیه صهیونیستها، بر تداوم و افزایش عملیاتها و متشنج کردن وضعیت به روی دشمن صهیونیستی تأکید شد.

بر اساس این بیانیه، فقط مقاومت و انتفاضه می تواند باعث بازدارندگی در برابر به سر می برند.

این گروهها خاطر نشان کردند، هر گونه دیدار که برای عادی سازی روابط با صهیونیستها باشد، چه از سوی سازمان آزادیبخش باشد یا کشورهای عربی، به شدت محکوم است.

در پایان این بیانیه آمده است، کشورهای عربی که روابط خود را با رژیم صهیونیستی عادی کردند، شریک تجاوزات مداوم این رژیم علیه ملت و مسئله فلسطین هستند.

انتفاضه سنگ که از آن تحت عنوان انتفاضه نخست یاد می شود، در 18 آذر 1366 در جبالیا در نوار غزه آغاز شد و سپس به دیگر شهرها، روستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید مقاومت بر «مقاومت و انتفاضه» برای بازدارندگی در برابر اسراییل

تاکید مقاومت بر «مقاومت و انتفاضه» برای بازدارندگی در برابر اسراییل