مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 12:302021-12-07سياسي

درخشش در حوزه قرآن از برجستگی های مردم مازندران است


نماینده ولی فقیه در مازندران درخشش مردم استان در حوزه های قرآنی و توجه به کلام وحی را از مهمترین برجستگی های استان بیان کرد.

- ، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی بعدازظهر سه شنبه در جلسه هماهنگی جشنواره ملی تلاوت های مجلس با اظهار خرسندی از میزبانی استان برای این جشنواره گفت: امیدواریم به برکت نورانیت قرآن همه ما در حوزه نور الهی قرار گیریم.

وی با اشاره به برجستگی های مردم مازندران افزود: درخشش مردم استان در حوزه قرآن از جمله برجستگی ها است و برای برپایی جشنواره نیازمند امکانات و تلاش هستیم.

وی خواستار پوشش مناسب جشنواره ملی تلاوت های مجلسی از سوی رسانه ها به ویژه صدا و سیما شد و گفت: امیدواریم جشنواره ملی تلاوت های مجلسی به نحو شایسته در استان برگزار شود.

عباس زارع مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران نیز با اشاره به بیان اینکه جشنواره تلاوت های مجلس برای اولین بار به صورت ملی در استان برگزار می شود، گفت: برای اولین بار قاری برتر با رأی مردم انتخاب می شود.

وی افزود: با بررسی های صورت گرفته، میزبانی جشنواره ملی تلاوت های مجلسی به استان داده شد و این جشنواره از 23 تا 25 آذرماه در قائمشهر برگزار می شود.

وی گفت: 9 کارگروه برای برپایی این جشنواره فعال شده است و این جشنواره بزرگترین رخداد فرهنگی و مذهبی در استان به شمار می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخشش در حوزه قرآن از برجستگی های مردم مازندران است

درخشش در حوزه قرآن از برجستگی های مردم مازندران است