مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 12:252021-12-07اقتصادي

جذب 40 درصد منابع قرض الحسنه اشتغال مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی طی امسال


مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از جذب 40 درصد منابع قرض الحسنه اشتغال مددجویان تحت حمایت این نهاد در هشت ماهه امسال خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از جذب 40 درصد منابع قرض الحسنه اشتغال مددجویان تحت حمایت این نهاد در هشت ماهه امسال خبر داد.

مجید الهی راد در گفت و گو با ایسنا، میزان اعتبار کل تسهیلات قرض الحسنه اشتغال مددجویان طی سال جاری را بیش از 246 میلیارد تومان اعلام کرد و ادامه داد: تاکنون از این رقم 95 میلیارد و 500 میلیون تومان آن جذب شده است که 40 درصد کل اعتبارات امسال را شامل می شود.

وی در ادامه به بیان گزارشی از فعالیت های صورت گرفته در حوزه پرداخت تسهیلات اشتغال زایی به مددجویان اشاره کرد و افزود: طی 8 ماهه امسال دو هزار و 604 طرح در قالب سرفصل های خدماتی، کشاورزی، دام پروری، صنایع دستی و طرح های زیرمجموعه راهبری شغلی راه اندازی شده است.

وی اعتبارات مانده اشتغال در بانک ها و صندوق امداد ولایت را حدود 150 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: با همکاری بانک های عامل استان این اعتبار تا پایان سال جاری جذب و به مددجویان پرداخت خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی در خصوص برنامه های امسال این نهاد در حوزه ایجاد طرح های زودبازده و مشاغل خرد و خانگی نیز گفت: امسال ایجاد پنج هزار و 428 طرح اشتغال بین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب 40 درصد منابع قرض الحسنه اشتغال مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی طی امسال

جذب 40 درصد منابع قرض الحسنه اشتغال مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی طی امسال