مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 12:252021-12-07اقتصادي

پیگیر تخصیص زمین برای نهضت تولید مسکن در خراسان شمالی هستیم


مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: تخصیص زمین برای نهضت تولید مسکن در شهرهایی که زمین موجود است، انجام شده و در شهرهایی که زمین موجود نداریم، - ، قاسم قاسمی ظهر سه شنبه در جمع اعضای شورای اسلامی شهر بجنورد اظهار داشت: موفقیت در گرو همکاری و تعامل با شورای اسلامی شهر و همچنین شهردار است و در ارائه خدمات بهتر به مردم همراهی همه مسئولان سازنده خواهد بود.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی به ظرفیت ها جهت نهضت تولید مسکن در استان اشاره کرد و گفت: با توجه به ابلاغ قانون جهش تولید مسکن، اولویت اصلی اداره کل راه و شهرسازی، بحث نهضت تولید مسکن در استان است که می بایست سالانه 12 هزار واحد مسکن در استان احداث شود.

وی افزود: اعضای شورای شهر و شهردار بجنورد می توانند در این بحث کمک حال پروژه های احداثی که توسط این اداره کل در حال پیگیری است، باشند.

قاسمی گفت: برای نهضت تولید مسکن تملک و تخصیص زمین در شهرهایی که زمین موجود است، انجام شده و در شهرهایی که زمین موجود نداریم، در حال پیگیری و تخصیص زمین هستیم.

قاسمی تصریح کرد: شهرداری و این اداره کل در بسیاری امور اهداف یکسان دارند تعامل و همکاری در راستای شهر و استان وجود دارد و خوشبختانه نگاه شورای شهر هم در این خصوص مثبت و تأثیرگذار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیر تخصیص زمین برای نهضت تولید مسکن در خراسان شمالی هستیم

پیگیر تخصیص زمین برای نهضت تولید مسکن در خراسان شمالی هستیم